Contact

Jouw mening is belangrijk voor mij.
Heb je een vraag of opmerking? Neem dan gerust contact op.
Dit kan door onderstaand formulier in te vullen, telefonisch of via onze socials.

 

 

Albertstraat 7 2200 Noorderwijk

0478 82 30 51

Wil je graag op de hoogte blijven van alle nieuwtjes, acties, workshops?
Schrijf je dan hieronder in voor onze nieuwsbrief!

 

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

* indicates required

Intuit Mailchimp

Heb je een vraag of opmerking? Gebruik dan onderstaand contactformulier. Ik neem na het lezen zo snel mogelijk contact op.

Contactformulier

Huisregels Maison Coiffure

 

Afspraken

Afspraken kunnen telefonisch, via sms, of social media gemaakt worden.. De afspraak is pas definitief nadat je een bevestiging hebt ontvangen..
Stuur je een sms of pb/dm, vermeld steeds je naam, voor welke behandeling je wil boeken, als ook de gewenste tijdstippen. Zo is het makkelijker en sneller om een afspraak in te plannen.

Kom steeds tijdig naar je afspraak.
Ben je een beetje later? Contacteer me dan even en dan kijken we of jouw afspraak nog kan doorgaan.
Kan je niet op je afspraak zijn? Gelieve ook dan te annuleren. Dit  (indien mogelijk) minstens 24u op voorhand, zo kan ik jouw plaatsje nog invullen.
Bij no shows of laattijdige annulaties ben ik genoodzaakt 50% van de geboekte behandeling in rekening te brengen.

 

Privacy

Jouw persoonlijke gegevens worden enkel gebruikt door Maison Coiffure en worden nooit doorgegeven aan derden. Met het geven van deze gegevens ga je akkoord met de privacy regels.

Foto's op social media:
Ik probeer zoveel mogelijk te vermijden dat er gezichten herkenbaar zijn op de foto.
De foto's worden enkel gepubliceerd met wederzijdse toestemming en overleg. 

 

Betalingen

Er is geen Bancontact aanwezig. Betalingen dienen cash of via Payconiq/Bank app te worden voldaan, onmiddellijk na de dienst.
Achteraf betalen is niet mogelijk

Hetzelfde telt voor de aankoop van producten.

 

Klachten

Ik apprecieer jouw mening ten zeerste, dus opmerkingen over wat goed is of wat beter kan mogen altijd meegedeeld worden..

Ben je niet tevreden over een bepaalde dienst of product? Gelieve mij dan even persoonlijk te contacteren. 
Dan kunnen we samen naar een gepaste oplossing zoeken. 

Ik wil dat jij als klant je goed voelt in mijn stoel en met een tevreden gevoel buiten gaat.
Klachten worden dus steeds grondig geëvalueerd en we doen al het mogelijke om te voorkomen dat jij met een slecht gevoel het salon verlaat.

 

Prijzen

De uithangende prijslijst is steeds de juiste prijslijst. Hierover kan geen discussie gevoerd worden.
Prijswijzingen worden steeds op voorhand meegedeeld  a.d.h.v. een papier in het salon en posts op social media. 

Het is mogelijk om op voorhand een "prijsofferte" aan te vragen voor jouw kleuring. Zo vermijd je grote verrassingen aan de kassa.
Dit kan a.d.h.v. een adviesgesprek.

Bij grote, speciale folie bewerkingen kan de prijs soms verschillen.  De prijs is naargelang de hoeveelheid folies, product en tijd. Het kan dus best zijn dat je de ene keer een beetje meer en de andere keer bij bv. een bijwerking van jouw foilayage wat minder betaalt. 

Heb je toch twijfels bij de aangerekende prijs? Fouten maken is menselijk dus spreek mij hier gerust over aan.